• Kursy online
  • E-learning
  • E-marketing
  • O mnie
  • Współpraca
    • E-MARKETING
      Skuteczny

    Co to jest e-marketing?

    Marketing internetowy 

    E-marketing (marketing internetowy, marketing online) – to ogół działań w Internecie które mają na celu promowanie firmy i jej produktów lub usług w sieci. Wykorzystuje do tego narzędzia, które pomagają zwiększyć ruch, liczbę potencjalnych klientów i sprzedaż. Obejmuje szereg taktyk marketingowych i strategii, włączając w to produkcję i dystrybucję różnego rodzaju treści, działania związane z wyszukiwarkami, i wykorzystywanie płatnych mediów i wiele innych.

    Rozwój marketingu cyfrowego zmienił sposób, w jaki przedsiębiorstwa podchodzą do tego obszaru promocji. Sieć internetowa otworzyła przed marketingowcami całkowicie nowy świat.

    Internet daje ogromne możliwości, których nie oferują inne media. Dzięki niemu małe, niszowe i lokalna firmy moogą zaistnieć na światowym rynku.

    Marketing internetowy już dawno stał się częścią naszej codzienności. Strony i serwisy internetowe są coraz częściej włączane w plany marketingowe, ponieważ stały się elementem naszego życia. Ludzie korzystając z komputerów i urządzeń mobilnych coraz ufniej podążają za napotykanymi komunikatami i informacjami z Internetu. W efekcie marketingowe kampanie internetowe stają się coraz bardziej powszechne i wydajne.

    Warto podkreślić, że marketing online jest uznawany za najtańszy sposób dotarcia do potencjalnych klientów. Jego kluczowym założeniem jest zaangażowanie użytkowników Internetu i umożliwienie im interakcje z marką i jej produktami.

    Więcej

    Kurs online: E-marketing - marketing internetowy

    Kliknij tutaj

    Nowości i aktualności -

    Sprawdź co nowego

    • Opublikowano 25 kwietnia 2025

    Minimalizm w kuchni – jak przechowywa...

    • Opublikowano 25 kwietnia 2025

    Dlaczego warto być aktywnym po czterdzi...

    • Opublikowano 8 kwietnia 2025

    Office 2024 Home & Business –...

    • Opublikowano 2 kwietnia 2025

    Orange Flex – opinia w trzech sło...

    • Opublikowano 19 marca 2025

    Zrozumienie WCAG: klucz do dostępności...

    • Opublikowano 24 stycznia 2025

    Mac Mini w roli domowego biura – czy w...

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • . . .
    • 14

    E-marketing buduje markę

    „Każdy głupi potrafi zawierać transakcje handlowe, ale trzeba geniuszu, wiary i wytrwałości by stworzyć markę.”

    „Każdy głupi potrafi zawierać transakcje handlowe, ale trzeba geniuszu, wiary i wytrwałości by stworzyć markę.”

     „Każdy głupi potrafi zawierać transakcje handlowe, ale trzeba geniuszu, wiary i wytrwałości by stworzyć markę.” 

     Regis McKenna 

     Regis McKenna 

     Regis McKenna 

    Slider

    E-marketing - czy warto?

    Czy marketing internetowy się opłaca?

    E-marketing jest procesem mającym na celu określenie i zaspokojenie potrzeb klienta, tak aby firma osiągnęła maksimum korzyści. Marketing internetowy opracowuje strategię wprowadzenia, promocji produktu i usług w sieci internetowej oraz buduje markę przedstawiając ją w jak najkorzystniejszy sposób.

    Kluczowym założeniem marketingu internetowego jest zaangażowanie użytkowników Internetu i umożliwienie im interakcji z marką i jej produktami lub usługami.

    W dzisiejszych czasach informacje są łatwo dostępne dzięki wykorzystaniu komunikacji cyfrowej. Internauci mogą korzystać z wielu mediów, takich jak: wyszukiwarki stron www, media społecznościowe (np. facebook, YouTube, Instagram), fora internetowe, skrzynki mailowe itp. Poprzez te wszystkie zasoby sieci internetowej tworzą się wielowymiarowe kanały, w których informacje mogą być szybko udostępniane na całym świecie każdemu.

    Z drugiej strony, dzięki możliwościom jakie daje nam Internet, mamy możliwość precyzyjnego dotarcia z informacją do osoby, która spełnia zdefiniowane przez nas założenia, podnosząc jednocześnie prawdopodobieństwo, że będzie potrzebować oferowanego przez nas produktu lub usługi. Jeśli w odpowiednim momencie dostarczymy takiej osobie informację, którą potrzebuje – jest bardzo wysoce prawdopodobne, że dokona zakupu właśnie u nas.

    Marketing w sieci można prowadzić wielokanałowo. Wśród głównych działań e-marketingowych należy wymienić:

      • Pozycjonowanie optymalizacja stron internetowych (SEO),
      • Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM),
      • Reklamy w Google Ads dawniej Google Adwords (PPC),
      • Content marketing (marketing treści np. postów, grafik, filmów),
      • Prowadzenie konta/fanpagu w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn),
      • Influencer marketing (np. opinie o produkcie na blogu lub w mediach),
      • Display marketing (reklama graficzna np. baner),
      • E-mail marketing (mailing).

    Główne korzyści działań e-marketingowych:

      • Mogą być interaktywne.
      • Dają możliwość interakcji z klientami.
      • Docierają do wielu klientów jednocześnie (np. wysoka skala sprzedaży – e-commerce).
      • Pozwalają kreować wizerunku marki.
      • Umożliwiają personalizacje komunikatów. (kierować informację do wybranej grupy odbiorców).
      • Pozwalają na automatyzacje (np. programowanie cyklicznych kampanii).
      • Szybkie wdrożenie reklamy (szybsze niż marketingu off-line).
      • Dzięki analityce internetowej możemy uzyskać szereg informacji o odbiorcach i efekcie prowadzonych działań (np. narzędzie Google Analytics pozwala mierzyć sukcesu).
      • Niskie koszta (maksymalna optymalizacja wydatków).
      • Docieranie do klientów przez całą dobę (24h na dobę).

     

    Warto obejrzeć

    Zobacz nowości filmowe

     E-marketing – jak zacząć? 

    Zapraszam do kontaktu

    • kontakt@e-pasje.pl

      Znajdź mnie:

      © 2019 e-pasje

      • Kursy online
      • E-learning
      • E-marketing
      • O mnie
      • Współpraca